söndag 19 juni 2011

Resfeber


Godkväll efter en regnig, stressig söndag!

I morgon (förhoppningsvis hyfsat tidigt på morgonen) åker vi på semester. Vi ska till Danmark och bland annat till Legoland. Alexander, Oliver och Natalie följer med, Jonatan och Benjamin stannar hemma. 

Vi har varit till Legoland förr, då med de tre största. Detta blir alltså andra gången för Alex, men första gången för de små. De är såååå förväntansfulla!

Ovan syns de mesta av packningen, ehhh jag ser att det är rätt mycket redan och Daniels väska, Alex rygga och min dataväska fattas än :) Eventuellt även vagn... Nåväl vi har plats i bilen :)

Som synes älskar jag att packa i kassar i stället för resväskor. En kasse för skor, en kasse för nattsaker, en "strandkasse", en kasse för alla utekläder...

Den superfina Gevalia- kassen är alldeles ny! Jag fick den faktiskt idag, av en gullig gammal finsk tant som syr väskor av bland annat kaffepaket. Daniel gick till henne (och till ett annat finskt par vi känner) med ett par flaskor sima (finsk valborgsdryck) sista april, och det var jätteuppskattat!

Vi ska vara borta i en vecka. Jag tror jag kommer att blogga från diverse hotellrum under resans gång. Dock inte varje dag. Vi får se hur det blir... vi har i första hand semester!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar