torsdag 9 juni 2011

Sommarblommor



Äntligen har jag fått mina pelargoner planterade, de jag köpte för typ en månad sedan på Knivsta marknad! Det blev precis som jag brukar ha, röda och rosa pelargoner, blå lobelia (to-be) och så lite murgröna.



Nu känns det som sommar på vår altan! Hehe, jag försökte verkligen skala av alla handdukar, badbyxor och flytleksaker på bilderna, men en grön-upplåsbar-krokodil-svans kom visst ändå med på bild :)



3 stycken svarta krukor brukar jag ha här. Ignorera den inte så snygga sladden, den är till sandfilterpumpen som D precis startat så jag kunde inte riktigt rycka loss den :)



Rosa är faktiskt också snyggt, speciellt mot den gråa fasaden!



En liten samling blommor i olika stadier...



Snällaste storebror Jonte tillverkar ett svärd helt enligt Olivers önskemål!



Jag var nyss till Knivsta och tog ut pengar. I morgon är det ju skolavslutning för alla fyra grabbar. De brukar få en "betygspeng" som en liten uppmuntran, tack och belöning för allt jobb de lägger ner på sina fina betyg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar