torsdag 2 juni 2011

Torsdag som känns som lördag

Våra gulliga grannar var förbi nyss. Jag fick en blomma.

Svårt att förstå att det är torsdag idag. Känns mer som en lördag faktiskt.

Vi har haft en väldigt lugn dag, bitvis med nästintill komavibbar ;) Jag och Daniel sov (!) på altanen (!) i en timme, för att sedan vakna till och tycka det var lite kyligt, förflytta oss till sängen och sova i en timme till!!!

Det händer inte ofta att vi sover mitt på dagen. Borde göra det oftare för det är bland det lyxigaste jag vet! Det behövdes verkligen, vi är totalt utarbetade och extremt slitna, och i stort behov av semester väldigt snart!

Just nu är jag ensam hemma, eller de små sover i sina sängar förstås. Daniel kommer hem när som helst, Alex sover hos sin kompis Jeppe hela långhelgen och Jonte och Benne verkar tycka att sommaren är här eftersom de aldrig är hemma på kvällarna numera...



Jag är galen i naturgodis. Det kommer nya sorter hela tiden, så det är svårt att hinna testa alla trots att jag kämpar tappert :)

Favoriterna just nu är mjölkchokladöverdragen saltlakrits, sourcream & onion- cashewnötter samt kanelmandlar.

Enda nackdelen är väl att det tar väldigt länge att få till ett inlägg om man samtidigt har en skål med naturgodis bredvid sig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar