fredag 17 juni 2011

Semester!!!

Nu är det semester!!!

Idag jobbade vi sista dagen innan 6 veckors (Daniel) respektive en veckas (jag) semester. Jag ska jobba två veckor till efter nästa vecka, innan jag också har 5 veckors långsemester. Fast det känns som jag påbörjat semestern nu. Barnen kommer att vara lediga och ha det underbart, då känns det som semester även om man jobbar.


Bild lånad från Villa Annas hemsida

 Idag var vi och åt lunch med projektgruppen för projektet jag jobbar i för tillfället. Villa Anna hette restaurangen, och jag har nog inte ätit på en finare restaurang någonsin, tror jag. Vi satt visserligen nere i vinkällaren (bild), men maten är visst vida berömd och slår många av Europas kändaste krogar i antalet stjärnor.

Det är visst hit stadsbesöken ofta kommer och äter, och inte bara för den berömda matens skull. Alla fönsterrutorna är av skottsäkert glas!!!



Försökte att fota maten men, ehhh... uppriktigt sagt ser det varken gott eller lyxigt ut. Inte är det min mat heller (förutom salladen till vänster), jag varken äter kött eller dricker öl :) Fotade Jörgens mat i väntan på min fisk bara...

I vilket fall var maten verkligen utsökt god! Synd bara att ju dyrare mat desto mindre portioner får man...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar