onsdag 15 juni 2011

Vägkantsröjningskvällen :)

En lite rolig kokbok Daniel fick idag, som sommarpresent från någon kund (tror jag det var). På ena sidan finns bilden, på andra sidan receptet...

I kväll har Daniel och de andra gubbarna i vår lilla by trimmat och röjt dikeskanterna vid vägen, något som görs varje år veckan innan midsommar.

Under tiden skulle jag bara vila lite i fåtöljen. Ehhhhh... vaknade en timme efter att Natalie skulle lagt sig. Hon låg i soffan och sov, stackars liten :) Jag måste ha sovit en bra stund.

Jag körde chockbehandling mot trötthet genom att dammsuga köket och plocka bort middagen. Och se, det hjälpte :) Nu kommer jag säkert vara hur pigg som helst halva natten, typ... Dramatik på hög nivå hos oss på vardagskvällar :)



Fick precis en latte med kanel serverad här vid datorn...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar