lördag 15 januari 2011

Header!!!


Alltså det är helt otroligt, jag är fullkomligt chockad!

Jag har både gjort en header i en storlek som funkar, OCH fått den överförd till bloggen, utan minsta hjälp från Daniel (som inte är hemma, haha, annars hade det ju funnits lättare sätt än att försöka själv...)



Kanske inte världens finaste och mest stilfulla skapelse men dock något att börja med. Nu vet jag ju hur man gör så nu kan det bara bli bättre!


Bilden är från en tidigare match men jag antar att det sett rätt lika ut idag. Alex är nummer 18, och ja, han ÄLSKAR innebandy!

Idag har vi haft en riktig softardag! Alex spelade en innebandymatch i Bålsta (tror jag det var), och där rök halva dagen för Daniel förstås. Jag har städat huset och tvättat en berg med tvätt, men utöver det faktiskt mest suttit vid datorn. 

Efter matchen hämtade Daniel pizza för hela familjen, och nu är han iväg en sväng och köper lördagsgodis. Dagen har inte bara varit soft, den har även följt tallriksmodellen :)

Planen för kvällen är helt enkelt att basta, käka godis och fortsätta att jäsa i soffan med varsin laptop i knät :)




Barnen i morse, som vanligt, med iPaden...
Natalie har kört en pyjamasdag rakt av och har fortfarande samma outfit på sig som på bilden. Alldeles snart är det dags att att ta av den och byta till en ren pyjamas för natten :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar