onsdag 20 april 2011

Finland nästa!

Finaste Oliver anstränger sig för att vara riktigt snäll med Natalie som är så sjuk. När hon frös i morse, sa Oliver att hon kunde komma och värma sig under hans filt.

Jag har nästan packat färdigt. I alla fall tagit fram det mesta, sedan får vi se om allt får plats i väskorna. Vi åker halv sex i morgon på morgonen.

Eftersom hela familjen ska med (är glad för det!), måste vi minimera packningen. Så jag tar inte med någon dator. Kanske gör jag något inlägg från telefonen, vi får se.


På Jontes jobb har de avfrostat frysen idag, för att få plats med sommarens glassar. Han tog hem en massa glassar som blev en populär efterrätt.

Natalie är fortfarande jättesjuk och hostar hela tiden. Vi börjar vara rätt slitna pga nattvak. Hon kan inte sova av allt hostande. Fast febern har gått ner lite, nyss hade hon 38,6 i stället för runt 40 grader som hon haft i flera dagar.

Jag jobbade idag, första och enda dagen på veckan. Det var faktiskt trevligt på alla sätt. Jag fick mycket gjort, det var en god påskbuffé i restaurangen och så var det skönt att komma ut till den vanliga världen en sväng. Jag gillar mitt jobb väldigt mycket!

Daniel har haft en kompis här på lunch idag. Dessutom har han varit till doktorn hela två gånger med Alex knä. Det är troligtvis inget allvarligt, och han ska försöka att inte halta för då går det över bättre. Och så är vi alla så glada för att Benjamin fått sommarjobb idag!

Näpp, nu ska jag packa ihop det sista för lite soff- mys tänkte vi försöka att orka med i kväll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar