söndag 3 april 2011

Idag


Idag har vi haft en skön dag med bland annat långpromenad i det varma vårvädret och hämtpizza till middag.
 


På jullovet målade jag ett träd direkt på väggen i Natalies rum, och tanken var att vi skulle dekorera det tillsammans allt eftersom, med löv och blommor och fåglar...  Det har inte blivit av än, och i och med jag beställde lite väggord från en nätbutik för ett tag sedan, passade jag på att beställa ett par fjärilar samtidigt. 

 Det är nästan som gnuggisar, eller tatueringar, som man applicerar där man vill ha dem. Och ledsnar man, är det bara att rycka loss dem. Jättesmart!

 

Antingen har jag lyckats tappa bort en av de rosa fjärilarna eller så skickade de en för lite, för jag vet att jag beställde två av varje...



I kväll har vi haft besök av Ingela och Thord. Och som vanligt, undrar man efteråt varför man inte får till det oftare! Det är så underbart roligt att ha besök ju!

Oliver och Olle uppskattade det färgglada, amerikanska godiset från Dubai... vi vuxna däremot föredrog morotskakan och Ben&Jerry- glassen.



Och lilla Emma då, hon är bara för underbar! 1,5 år är verkligen den optimala åldern på barn! Man skulle egentligen alltid ha en i den åldern ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar