måndag 12 september 2011

Alexander 12 år på riktigt :)



Barnen väckta och skjutsade till skolan- check!

Tvätten fixad- check!

Frukost och kaffe avklarat- check!


Det är en mörk, regnig morgon, jag är ensam hemma (tror jag, om inte ngn ff sover där uppe, haha, har glömt att kolla efter), och jag har en första paus vid datorn med tända ljus och rester från kalaset igår. Har ni förresten inte upptäckt än hur man bäst äter ostbollar/krokar- med en liten gaffel- så säger jag bara: Testa! Ni kommer bli fast direkt :)


Idag fyller Alex ju 12 år på riktigt, och jag har nyss haft värsta nostalgitrippen tack vare hans babyalbum! Vad underbart det var att ha en bäbis!!!

Nedan ett par sidor från hans tjocka album:


Mmmmmmmmmmmmyyyyyyyyys!!!

Nu ska jag trotsa regnet och åka till Plantagen i jakt på nya växter. Hösten är ju bästa planteringstiden, och dessutom tror jag det är höstrea på en del växter i alla fall!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar