söndag 27 februari 2011

En helt vanlig arbetsdag...

... har jag haft idag, trots söndag och allt. 8-16.30 jobbade jag idag.

Det gick bra att jobba, och som vanligt får man mest gjort när man är den enda som jobbar på hela bygget. Jag avslutade ett stort projekt som jag kämpat med i månader och det känns bara sååå skönt att äntligen vara klar!



På väg hem stannade jag till på Coop för att kolla på bokrean. Det fanns inte jättemycket intressant men ett par böcker fick följa med hem. Gladast är jag för CD- böckerna, jag bara måste ha en bok att lyssna på till och från jobbet!



Nu på kvällen har vi haft trevligt besök av Anette och Isko. Det är verkligen synd att alla lever så stressigt liv numera att man knappt hinner träffas, så trevligt som det är de gånger man får till det!

Förut när jag var mammaledig mest hela tiden, träffade vi mycket mer folk. Då var förresten alla vi umgås med också föräldralediga. Det är väl straffet att umgås med folk i samma livssituation, först har alla tid och sedan har ingen tid...




Natalie och Tove skulle inte heller ha något emot att umgås oftare! På den översta bilden ser de ut som tvillingar, haha!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar