måndag 7 februari 2011

Shoppingmåndag


Somliga lyckades tjata till sig både hårband, hjärtformade förvaringsaskar och en liten Hello Kitty- ballong.

Idag var jag och Natalie till Gränby Centrum för att handla både det ena och andra. Vi skulle handlat mat men det hann vi inte med, så trevligt som vi hade i alla kläd- och inredningsaffärer. Vilken tur jag fick en tjej till slut :)


En iskubslåda "Global uppvärmning" för 25 kronor, halva reapriset.
Jag hittade äntligen knoppar till min garderob, ett par t- shirts till Daniel, två tröjor var till tonåringarna, en tröja och en tunika till mig själv, småpryttlar såsom gratulationskort och fotohållare, en löpare till köksbordet (som jag inte vågar använda eftersom min mamma som kommer nästa helg frågade vad jag vill ha och jag sa bland annat just det- vi har rätt lika smak så det förvånar mig inte om jag får en till likadan, haha)...




 Min arbetskompis som varje dag bär med sig en matlåda till lunchrestaurangen, ska få denna kasse- tyckte den var båda rolig, fin och praktisk.


 

 Ännu en ljusstake! Jag behöver något till soffbordet i stället för den silvriga som krossades vid lampbytet men hittar inte riktigt något fint. Denna hamnade här...



 

 Dagens bästa var absolut detta uber- snygga trevåningsfat Babell från Koziol. Ohhhh så länge jag velat ha denna bloggarnas favorit, men de gånger jag hittat fatet i någon affär, har just det vita varit slut... Men nu har jag ett, jiiihoooo! Funkar lika bra till kakor...



... som till frukt. Jag misstänker att det kommer att användas så gott som dagligen från och med nu!


 

 Jag och Pärlan käkade varsin pizza. Denna helg var ändå inte särskilt LCHF- ig för min del, så ja- vi kallar det för halvtidspaus, nu kör jag tre veckor till!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar