torsdag 17 februari 2011

Partydags!


 I morgon fyller Jonatan 18 år, helt otroligt! Jag var och handlade med honom till hans fest i morgon, dvs. jag körde vagnen och betalade i kassan :) Ovan finns en del av det han ska ha, + flakvis med energidryck och en hel massa glass (!?!)

Han ska ha "lan-party". Då sitter man uppe hela natten och spelar dataspel, helt ofattbart för mig men det var vad han helst ville göra.

 Vi är inte bjudna, haha, så vi åker till Södertälje och sover över, samt går på Tom Tits på lördag. Både Jonatan, Benjamin och Alexander har varit dit flera gånger var på klassresa, men vi och de små har aldrig varit där. Ska bli riktigt kul hoppas jag!
 


Jag passade på att hämta ett ELLOS- paket också. Däri fanns bubbelgumsrosa gummistövlar till mig. Jag tror det är hål på mina gamla, så dessa blir jättebra när gräsklippnings- säsongen väl drar igång.

Fast egentligen var jag bara tvungen att hitta på något att beställa, för att få knivarna. 3st. Fiskars- knivar för 49 kronor, det kallar jag fynd! Vi har massor av Fiskars- knivar, och de är de absolut bästa knivarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar