onsdag 11 maj 2011

Daniel är hemma

Blommor till alla föreläsare på konferensen.

Efter tre dagars konferens är Daniel hemma igen. Skönt tycker vi alla! Och som jag kommer att njuta av att börja sju i morgon, i stället för halv nio - närmare nio som det blivit när jag både lämnat och hämtat. Man hinner inte med någonting alls på jobbet ju!

Vi har så smått börjat förbereda Olivers kalas. Jag har bakat chokladmuffins, en tårtbotten och gjort MMF, marschmallowfoundant, att täcka tårtan med. I morgon står presenthandlande på schemat.

Dessvärre verkar det vara mycket kallare och regnigare väder på gång, så det blir inga uteaktiviteter på lördag tyvärr! Idag, fortfarande klockan 22, kommer det vara 23 grader varmt, i morgon 17 grader mitt på dagen, på fredag 15 och på lördag 6 grader och regn, hua!


2 kommentarer:

  1. Blommor till oss alla tre i teamet som roddade konferensen. Föreläsarna fick choklad.

    SvaraRadera
  2. Hoppsan, sorry Älskling :) Läser du min blogg ;)

    SvaraRadera