lördag 14 maj 2011

Oliver 7 år!!!



Idag fyller vår Oliver 7 år! Man kan inte tro så fort tiden går...




Vi väckte honom med sång och paket. Daniel har gjort ett fint kort med Oliver som Lego Star Wars- krigare, har man ett tema så har man :)





Paketöppnandet, åhhh han var så nöjd med alla sina presenter, underbart! Jag är alltid lite orolig över att någon ska bli besviken, haha!





Vi var inte så många som gratulerade. Alex och Benne sover över hos kompisar. Jonte är på väg till jobbet men hann vara med och sjunga/fika i alla fall.

 Vitbalansen är helt fel på bilden på Jonte, och det blev bara värre när jag försökte att photoshopa den... skulle önska jag hade tid till att sätta mig in i fotoredigeringen och lära lite mer.


 

 

 Favvo- presenten, en Darth Wader- dräkt! Den har han på sig fortfarande :)


 

 


 Sedan var det så klart kalasfika i köket. Ljusblåsningen tog en kvarts sekund ungefär, så det hann jag inte fånga på bild :)



 Just nu: Bygge av nya legot pågår! Svårt val om man skulle bygga legot eller spela nya Star Wars- spelet först...



 

 

 

 Och nu är det hög tid att börja förbereda kalaset som blir klockan 14! Gjorde tårtan i går kväll i alla fall. Den är fylld med dajm-mousse och hallonsylt/grädde/hallon. Ovanpå sugarpaste och marschmallowfoundant, chokladbokstäver, samt ett Darth Wader- ljus förstås! Det vid sidorna ska föreställa Lego Star Wars- lasersvärd :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar