söndag 29 maj 2011

Mors dag!


Grattis alla mammor idag!

Idag har vi firat två saker, dels är det ju morsdag och dels firade vi Daniel som fyllde år under veckan (eftersom han inte var hemma då).




Barnen fixade fint kalasfika på morgonen.



Jag fick fin present och denna ur- gulliga teckning som Oliver och Natalie gjort tillsammans!



Godisfest i lekstugan, regnbågsmattor! Det blev för sent för lördagsgodis igår så det blev söndagsgodis idag i stället.




Underbara, älskade ungar, älskar er mer än ni kan fatta! Tack för att ni finns och tack för att ni kom till just oss!

Uppdate:
När vi lade barnen nyss:
Jag: "Älskade ungar, jag var tvungen att skriva på bloggen till och med hur mycket jag älskar er".
Natalie: "När jag blir mamma och du och pappa är gamla, då ska jag skriva så här på min blogg: - Älskade mamma och pappa, jag har älskat er i hela mitt liv!"



Inte så söndagsmiddagsaktigt kanske med tacos men det var länge sedan! Alla har varit så less på det men mums så gott det var idag igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar