söndag 13 november 2011

Att fira en far



Idag blev det så lyckat på morgonen, för Daniel hade inte en aning om att det var fars dag idag :) Jag tänkte inte ett dugg på att vi inte pratat om det utan jag bara tog för givet att alla visste :)

När vi väckte honom med sång och paket, var det en förvirrad pappa som först inte fattade någonting alls, haha!



Gott fika ska det förstås vara, och helst också snyggt upplagt! I det här huset älskar vi att fira!



Temat för dukningen var Iittalas Taika. Jag använde allt av Taika som jag hade!



Tårtorna var köpta men goda för det, särskilt "kladdkaka med chokladgrädde", mmmums vilken höjdare!



Gull- gänget, redo för att gratta! J + B undrade vad det var för finfika vi dukat fram när de steg upp vid 12, hahaha!

Nu står vi redo att njuta söndagskvällen, först genom att fika kvällsfika, och senare i kväll ska jag och Daniel dricka glögg (för andra gången i år, vi kunde inte hålla oss längre :)).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar