torsdag 3 november 2011

Trött

Varma mackor har vi ätit till kvällsmat!

Hej bloggen!

I kväll har jag stora planer på att göra något jag lovar mig själv varje morgon, nämligen lägga mig tidigt. Jag är så enormt trött och jag är så enormt korkad som inte sover nog mycket. Vem som helst fattar väl att man blir lättirriterad, känslig och sur när man aldrig sover mer än 6 timmar per natt. Fast just jag verkar inte fatta det. Suck. Jag kan ta hand om alla andra människor runt omkring mig, men inte mig själv.

Men... som nu, jag är såå sugen på att basta med Daniel i stället för att lägga mig. Han har precis kommit in efter att ha varit och fixat fint på barnens farfars grav inför allhelgonahelgen. Alex och hans kompis Jeppe (som sover här), har precis bastat så bastun är varm och allt. Men jag vet att det blir sent då, så jag hoppar det.

Sitter och dricker kaffe samt mailar med våra närmaste grannar lite fram och tillbaka. De har bjudit oss på fika två gånger inom ett par veckor utan att det passat oss, och nu kom inbjudan till deras dotters 1- årskalas om några veckor. Det känns verkligen som vår tur att bjuda, så vi försöker precis hitta en kväll nästa vecka som passar alla. Inte det lättaste!

I morgon åker Daniel och barnen till "spelmässan" som de kallar det, Gamex på Kistamässan. Lika glad som jag är över att barnen får åka dit, lika glad är jag över att jag slipper :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar