onsdag 2 november 2011

Ledig men inte särskilt ledig :)

Just nu på skänken mellan köket och vardagsrummet: massor av exotiska frukter.


Idag ringde klockan 05:45 (som vanligt). Jag var på jobbet vid sju (som vanligt). Mellan 9-11 en jättebra kurs/utbildning, sedan lunch och hemma vid halv ett.



Nästan på en gång åkte vi iväg igen, jag och barnen. Vi stannade till på Mc Donalds, storhandlade mat, var till apoteket, förbi en loppis och gjorde lite andra ärenden.



Sedan skjutsade vi Alex till innebandyn och pausade hemma i ett par minuter.



Efter att Daniel kommit hem, all maten var på plats, vi ätit och lite diverse annat blivit gjort, ställde jag till med ett storbak :)

Det blev två After Eight- kakor och två dajmglasstårtor. Nu är det inte bristen på fikat som gör att man inte kan bjuda folk, i alla fall!


Nu ska jag duscha och sedan ska jag och Daniel ha en myskväll :) Såååå underbart!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar