torsdag 17 november 2011

Det var faktiskt roligt!

Ett par gånger till så ser jag nog ut ungefär så här tror jag :)

Det var faktiskt riktigt roligt att träna på gymet idag! Alma var min instruktör och vi körde igenom hennes pass. I vanliga fall kör hon det på en timme men nu höll vi på i hela två timmar! Snacka om att ha träningsvärk i morgon!

Gymet var riktigt fräscht och helt uberstort! Uppriktigt sagt gick vi vilse i omklädningsrummet en gång, hahahaha :) Och så trillade jag ner från en "armhävningsmaskin", eller liksom föll mellan handtagen, för jag glömde bort att man skulle hålla sig kvar med hjälp av armarna, hahahahahaha! Det var helt enormt roligt (tyckte vi i alla fall :)).

Mindre roligt är det att komma hem klockan halv åtta på kvällen när man åkt iväg halv sju på morgonen. Det kommer jag inte att klara i längden, så vi får väl se hur jag ska kunna lägga upp det hela på bästa sättet. Nu är första steget avklarat i alla fall!

1 kommentar:

  1. Det kommer att gå jätte bra!Du var jätte duktig!Och du fick en massa energi =) Kramar Alma

    SvaraRadera