onsdag 23 november 2011

Segway- skoj!



I eftermiddag/kväll har jag och övriga projektgruppen för ett nyligen avslutat projekt haft det jätteroligt! Vi var till Gokartbanan i Uppsala, inte för att köra gokart utan för att köra segway!

Denna underliga Solsidan- manick som man styr nästan bara med tankens kraft -så känslig är den- var hur kul som helst att köra med! Jag tror alla som var med tyckte att det var superroligt, enkelt att komma igång med och nästan lite beroendeframkallande!



Efteråt var vi till nya/gamla stationshuset för en smarrig middag. Här min jättegoda torsk...



... som ändå inte var någonting jämfört med efterrätten (som dessvärre hann smälta rätt rejält eftersom jag som vanligt pratade för mycket :)). Särskilt creme bruleen var magiskt god!!!



Den del av glada gänget som satt till höger om mig. Närmast kameran och bredvid mig Rosa, min kära gamla Rosa :) Vi har jobbat ihop sedan 1996!



Jag var hemma vid halv nio och då hade Pärlan redan lagt sig, synd för jag hade velat höra henne berätta om djungelkalaset :) Hon hade i alla fall sagt till Benne att hon hade haft roligast av alla på hela kalaset, haha!

Nu har även Daniel kommit hem, och det börjar vara hög tid för mig att duscha och krypa i säng!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar