tisdag 8 november 2011

Detta liv :)

Finingarna i helgen. Natalie fick fyra nya gosedjur under höstlovsveckan :) En vacker dag drunknar vi i gosedjur!


Ibland räcker tiden inte riktigt till, om det nu någonsin gör det? Vi lever ett fullt och intensivt liv i alla fall, inte många sekunder går till spillo här inte :)

Helgen var rätt fullbokad. Jag hann inte sova så värst mycket. Och i går jobbade jag trots måndag, på grund av en årlig konferens på Uppsala Konsert & Kongress, kallad "Life Science day". Först intressanta föreläsningar, sedan middag och kvällsprogram. Jag var supertrött en sväng under eftermiddagen, men när jag väl kommit hem, var jag ingen trött alls så klart :) Jag och Daniel var vaken aaaaaaldeles för länge!

Och surprise surprise ringde klockan 5:45 idag, också :) Efter en fullsmockad dag med bland annat fyra timmars lean- kurs (då jag nickade till rätt bra :)), var jag hemma vid halv sex.

I morgon ska jag i alla fall vara flexledig. Planen är skämma bort barnen med skjuts till skolan och lite extra lull-lull, komma i kapp lite med hemmet samt komma i kapp med sig själv genom att vila vila och vila!



Än är jag inte riktigt i kapp efter helgens besök, trots att världens duktigaste lilla flicka plockat alla leksaker inne i sitt rum tidigare i eftermiddags, för att göra mamma glad!



En bild från i går hittade jag i kameran :) Verkar ha gått vilt till här hemma :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar