onsdag 30 november 2011

Vanligt familjehäng

Oavsett vad är iPadarna alltid med :)

Hos oss är det bara helt vanligt kvällshäng just nu. Alex är krasslig och har varit hemma idag, så jag köpte lite tröstgott + halstabletter till honom på hemvägen. Benne lagade maten, det blev kebabkött. Oliver har precis gjort halva matteläxan och jag och Natalie har nyss stavat oss igenom läsläxan i "Katten Ture"- boken.

Daniel snackar med en kompis i telefonen. Han och Benne har förresten övningskört idag, för första gången. I det här huset är ingenting vunnet genom att en unge fått körkort, det finns fyra kvar :)

Jag har huvudvärk (vilket jag nästan aldrig har), så jag drömmer om en tidig kväll. Fast... jag vet hur det brukar bli, efter att barnen lagt sig flyger timmarna iväg, och plötsligt är det midnatt!

Drömma kan man ju!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar