söndag 3 juli 2011

Fart och fläng hela dagen

Ytterligare en fördel med sommaren är att man hittar fina blommor överallt, helt gratis :)

Idag har vi inte varit hemma många minuter. Tanken var att åtminstone äta maten hemma, grillad kycklingfilé hade förberetts i marinad. Men- naturligtvis- som alltid när man har bråttom, gick det inte att få fart på grillen. Fuktigt kol eller vad det kan ha varit. Så söndagsmiddagen bestod av ris och Mama Scans köttbullar :)



Mathandling på Arlanda Stad har vi hunnit med. Jag skulle även kolla lite på klädrean eftersom jag som vanligt totalt missat den. Men det fanns verkligen ingenting att köpa. Troligen är det för sent nu.

Ett par saker hittade jag till normalpriset i alla fall, bland annat dessa söta silversandaler till Natalie. Hon har haft dem på sig hela dagen!



Nu på kvällen har vi varit till Daniels bror Martin (och Erika) och hälsat på. På bilden kusinerna Caroline och Natalie, som lekte fint tillsammans.

(Alltså det är helt sjukt så dåliga bilder min iPhone tar! Måste vara något fel på den, det här var ett av de bättre bilder!)



Liam dansar till Michael Jackson- låtar, jättegullig! Han säger själv att så fort han tar på sig hatten så _är_ han Michael Jackson :)




I det fuuuula paketet bakom Liam finns en sådan här dubbelhängmatta med stativ och halvtak, vår födelsedagspresent till Martin som fyllt 40 år i våras men som inte ville ha något firande.

En sådan här skulle vi kunna tänka oss att ha själva med, utan problem :)


Och i morgon ska jag jobba trots måndag. Ska kanske vara ledig någon annan dag till veckan, vi får se hur det ser ut på jobbfronten. Det viktigaste är att jag känner att jag kan ha semester efter denna vecka med gott samvete :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar