fredag 8 juli 2011

S-E-M-E-S-T-E-R!!!

Absolut godaste pizzan i världen är denna. Treviso heter den, innehåller tre sorters ost, massa vitlök och soltorkade tomater. Tack vare den kan hela familjen numera äta pizza tillsammans, utan att en mamma står och steker laxfiléer åt sig själv :))) Daniel tog Treviso med salami idag. Ett tips om man nu inte klarar sig utan kött :)

Idag slutade jag i helt normal tid :) och nu har jag också semester i fem långa vekor!

Vi firade det med hämtpizza så klart :) Varför ha fantasi om man kan slippa :)

Jag har haft huvudvärk i snart två dygn och hade även lite feber i går kväll. Kanske har jag det nu med. Ska satsa på att först och främst utöka sovtiden från ca 5 timmar per natt till något lite mer.


Pärlan går naken och med blött hår dagarna i ända :)

Alla var hemma när vi skulle äta pizza, det var helt underbart! 7 stycken vuxenpizzor krävs för att mätta familjen nuförtiden :)

Just nu sitter jag och Daniel på altanen med varsin laptop och dricker kaffe och trycker i oss Fazer- choklad från Ålandsbåten, för tredje kvällen i rad :) Jättebra för mitt huvudvärk, nej inte så...

2 kommentarer:

  1. Ha en grymt bra semester & hoppas huvudvärken blåser bort med sommarvindarna :)

    SvaraRadera
  2. Tack sötaste du, tror absolut den försvinner efter en god natts sömn. Annars får jag väl chocka kroppen med årets tredje Alvedon- tablett :)

    SvaraRadera