lördag 9 juli 2011

Slapp och slö

Vi gick inte in igår förrän det börjat skymma. Denna bild är tagen vid 11- snåret och då badade Benne och Alex för fullt :) Mittensektionen på skärmväggen vägrar tyvärr lysa, trots bytt glödlampa.

Idag har semestern kickat igång på allvar :) Vi har inte gjort mer än nödvändigt. Faktiskt mest bara varit. Min huvudvärk är mycket bättre. Man skulle nästan kunna säga att den är borta :)



Det har varit alldeles lagom varmt, 25 grader, och vi har faktiskt varit ute mest hela tiden. Därför lägger jag upp en bild på Natalie med iPaden, den första någonsin, hahahahahaha!



Till lunch blev det pannkisar i stora lass. Barnen har varit med olika kompisar hela dagen, och J + B har ett par styckna i sina rum just nu, därför...



... kör jag och Daniel en favorit i repris och sitter ute på altanen med våra laptops.



Mat- och lördagsgodishandling har vi klarat av i alla fall.Har känslan av att jag kommer rulla fram innan sommaren är slut!



Los Kaninos har fått sin bur + hage flyttad, och sedan dess har det ätits, och ätits, och ätits... Måste vara en mäktig känsla att bo i en sallad, liksom :)



- "Jag ska bara kolla vädret."
- "Pappa det ska bli åska på monsdag." :))))))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar