tisdag 30 augusti 2011

Bilder från i lördags


Vi satt och fikade länge på altanen på lördagsförmiddagen. När vi kom in igen hade Alex kvicknat till och satt och chattade eller vad han gjorde :) Han är helt _grym_ på att skriva snabbt på tangenterna!!!

Lördagen var kanske den allra sista riktiga sommardagen för i år. Vädret var strålande, och trots att vi hade gott om "to do:s", hann vi även njuta en del av solen och värmen.



Barfotabarn, åhhh jag kommer sakna sommaren!



Daniel murade till en eldstad/grillplats med god hjälp av Jonte och Benne. Det finns fördelar med att bo mitt i "stenriket", att hitta stenar i vilken storlek som helst är ingen match!

Murbruket tog tyvärr slut mitt i, men förhoppningsvis hinner vi inviga grillplatsen inom kort ändå!



Inspirerad av 6- årsdagen och alla minnerna som ploppar upp i och med det, hängde jag åter upp tavlorna jag gjort för länge sedan om Natalies allra första tid. Där finns hennes första blöja i Barbie- storlek, första mössan (sådana pysslade syrrorna på Biva ihop själva, av gasbinda), första nappen, första sockorna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar