onsdag 24 augusti 2011

Vackert inslagna paket



 Jag har roat mig i kväll genom att slå in Natalies presenter. Hon älskar vackra papper, band och paket och ska alltid vara med när jag packar in presenter till någon. "När jag fyller år, måste du göra fina paket till mig", brukar hon säga.


 

Fem olika paket fick jag slå in, + Olivers lilla tröstpresent som inte blev fotad.

Kollade lite på nätet nyss, att slå in paket snyggt är väldigt viktigt i Japan och det finns otaliga sätt att göra det. Skulle vara kul att lära sig göra riktigt snygga paket. Det verkar till och med finnas presentinslagningskurser att gå i Stockholm!

Jag tror jag köper lite snygga papper, band och etiketter och testar några av de idéer jag fick på olika presentinslagningssidor nyss, nästa gång någon fyller år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar